Regulamin zakupów

Użytkowanie mokasynów

  1. Mokasyny zaprojektowane są tylko i wyłącznie dla dziecięcych nóżek.
  2. Chociaż mogą czasami wyglądać smacznie, to nie są stworzone do jedzenia, gryzienia, żucia czy lizania.
  3. Wszelkie szkody powstałe przez pociągnięcie, ugryzienie czy inną formę użycia siły nie będą podległy reklamacji. 
  4. Mokasyny są formą obuwia z miękką podeszwą, dlatego kolor skóry może ulegać ścieraniu, zwłaszcza u dzieci chodzących.
     

Informacje ogólne

  1. Sklep działający pod adresem www.martamadeit.pl, zwany dalej Sklepem, prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Warunkiem dokonania zamówienia w Sklepie jest wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia oraz akceptacja zawartych w niniejszym Regulaminie oraz w zamówieniu warunków i kosztów dostawy.
  2. Stroną dokonującą zakupów w Sklepie, zwaną dalej Klientem, może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.
  3. Właścicielem Sklepu internetowego www.martamadeit.pl jest firma MARTA MADE IT Marta Kolasińska (działalność zarejestrowana pod adresem: 14-240 Susz, ul. Piastowska 14/4, NIP 7441589126, REGON 281549120, tel. 533117336).

Oferta 

  1. Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu są podane w PLN i zawierają podatek VAT.
  2. Oferowane towary są fabrycznie nowe (szyte/robione na zamówienie).
  3. Ilość i rodzaj towarów oferowanych w Sklepie są zmienne i podlegają stałej aktualizacji. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Ceną wiążącą dla Klienta jest cena podana przy towarze w chwili składania zamówienia.
  4. Ilość towarów objętych ewentualną promocją w Sklepie jest ograniczona. Ich sprzedaż realizowana jest na podstawie kolejności zamówień potwierdzonych przez Sklep, aż do wyczerpania zapasów.
  5. Właściciel sklepu może sprzedać towar w promocyjnej cenie, może również w ramach promocji wysłać produkt bez ponoszenia przez Klienta kosztów dostawy.
  6. Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane w nim zdjęcia i opisy towarów były zgodne z ich rzeczywistymi cechami.
  7. Prezentowane na stronach Sklepu nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli.
  8. Wszystkie materiały zamieszczone na stronie (zdjęcia, teksty, materiały graficzne) stanowią własność firmy MARTA MADE IT Marta Kolasińska, lub firm współpracujących. Wykorzystanie ich bez zgody właściciela strony jest zabronione. 


Realizacja zamówień

  1. Warunkiem dokonania zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia. Zamówienie jest uznawane za ważne i wiążące, jeżeli formularz zamówienia został prawidłowo wypełniony przez Klienta i wysłany do Sklepu przy wykorzystaniu systemu rejestracji i mechanizmów zawartych na stronach Sklepu.
  2. Zamówienia na produkty będą przyjmowane według kolejności zgłoszeń. W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku braku danego towaru, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany i poproszony o podjęcie decyzji, co do dalszej realizacji zamówienia. Klient może anulować całe zamówienie, wyrazić zgodę na częściową realizację zamówienia lub na wydłużenie czasu realizacji.
  3. Czas realizacji zamówienia to około 10 dni roboczych od zaakceptowania płatności. W przypadku większych zamówień oraz w okresach przedświątecznych czas realizacji może ulec zmianie.
  4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Dodatkowo pracownik Sklepu może kontaktować się z Klientem telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do:
    1. odmowy realizacji zamówienia, które zawierać będzie niekompletne dane, w szczególności takie, które są niezbędne do potwierdzenia i prawidłowej realizacji zamówienia;
    2. odmowy realizacji zamówienia wzbudzającego wątpliwości;
  6. Zmiany w zamówieniu Klient może wprowadzić wyłącznie przed jego potwierdzeniem.

 

Płatności, dostawa

  1. Klient dokonuje płatności za zamówione towary przelewem na rachunek bankowy Sklepu podany podczas składania zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
  2. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sklepu:
    Marta Kolasińska, 14-240 Susz, ul. Piastowska 14/4.

    Bank Zachodni WBK
    Nr konta: 63 1090 2590 0000 0001 2244 1478

    Dla płatności zagranicznych:
    IBAN: PL 63 1090 2590 0000 0001 2244 1478
    SWIFT: WBKPPLPP
     
  3. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej. Dostawa Pocztą Polską następuje zazwyczaj w ciągu 1-3 dni.
  4. Koszty transportu ponosi Klient. Standardowe koszty przesyłki wynoszą: 
    • 0 zł – odbiór osobisty (po telefonicznym lub e-mailowym uzgodnieniu terminu odbioru zamówienia)
    • 11 zł – paczka wysyłana Pocztą Polską (na terenie Polski).
    • 20 zł - paczka wysyłana Pocztą Polską (na terenie EU).
    • Sklep w ramach promocji, może wysłać towar na własny koszt.
  5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ponowne wysyłanie przesyłek które zostały zwrócone z powodu nieobecności adresata, zmiany miejsca zamieszkania lub nieodebrania przesyłki z poczty w wyznaczonym terminie.
  6. Do każdego zamówienia Sklep wystawia rachunek, lub dowód sprzedaży.
  7. Zamówienia, które nie zostaną opłacone w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia ich złożenia będą uznawane za nieaktualne i nie będą realizowane, chyba że w drodze indywidualnych ustaleń pomiędzy Klientem a Sklepem strony postanowią inaczej.

 

Wymiany, zwroty i reklamacje

  1. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Sklep przewiduje prawo zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki pod warunkiem, że towar nie był używany, ani nie został zniszczony lub uszkodzony. Ważne: Metki, zawieszki i inne oznaczenia towaru nie mogą być w żaden sposób naruszone. Opóźnienia w dostawie z winy przewoźnika nie są podstawą do zaakceptowania zwrotu towaru przez Sklep. Zamówienia indywidualne nie podlegają zwrotom.
  2. Klient ma obowiązek mailowego kontaktu ze Sprzedającym w celu uzgodnienia zwrotu/wymiany. Towar należy odesłać na adres Sklepu z dopiskiem „Zwrot”. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (rachunek) oraz dane konta bankowego, na które Sklep powinien zwrócić pieniądze.
  3. Zwrotu wpłaty (minus koszty dostawy) dokonamy w terminie ok. 5 dni od daty otrzymania zwrotu, na wskazane konto bankowe. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  4. W przypadku wymiany towaru, nieużywany towar, wraz z dowodem zakupu (rachunkiem) należy odesłać na swój koszt na adres Sklepu z dopiskiem „Wymiana”. Na wymianę towaru Klient ma 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Przesyłka z wymienionym towarem jest wysyłana do Klienta na koszt Sklepu.
  5. Reklamacje, opóźnienia w dostawie, ewentualna niezgodność towaru z zamówieniem oraz szkody powstałe w czasie transportu powinny być niezwłocznie zgłaszane do Sklepu na adres mailowy sklep@martamadeit.pl
  6. Przed odebraniem przesyłki, w obecności doręczyciela, Klient jest zobowiązany sprawdzić stan opakowania. Jeśli przesyłka nosi ślady uszkodzenia nie należy jej przyjmować i w obecności doręczyciela sporządzić odpowiedni protokół, którego wzór posiada doręczyciel.
  7. Pokwitowanie odbioru uszkodzonej lub naruszonej przesyłki zwalnia Sklep z odpowiedzialności za jej stan i wpływ na zawartość.
  8. W przypadku, gdy wady zostaną wykryte w późniejszym terminie, towar powinien zostać odesłany na adres Sklepu z dopiskiem „Reklamacja”. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (rachunek, dowód sprzedaży) oraz “zgłoszenie reklamacyjne”.
  9. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
  10. W razie uznania reklamacji towar wadliwy zostanie niezwłocznie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie będzie możliwa lub będzie znacznie utrudniona, Sklep – na podstawie ustaleń z Klientem – zwróci Klientowi cenę towaru brutto lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary. Koszty dostawy nowego lub wolnego od wad towaru ponosi Sklep.

 

Ochrona danych osobowych

  1. Poprzez złożenie zamówienia w Sklepie, Klient wyraża zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie przez Sklep danych osobowych podanych w formularzu zamówienia w stopniu niezbędnym do realizacji zamówienia oraz celów ewidencyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 roku, nr 133, poz. 883 z późn. zm.).
  2. Każdy Klient ma zagwarantowane prawo do wglądu oraz poprawiania swoich danych osobowych, może się także zwrócić z prośbą o skreślenie go z listy klientów. Sklep zobowiązuje się nie udostępniać żadnych danych osobowych swoich klientów, zarówno danych adresowych, jak i adresów e-mail, w celach niezwiązanych z realizacją zamówienia.

 

Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 2).
  2. Opinie i pytania dotyczące prezentacji produktów i realizacji zamówień można kierować na adres poczty elektronicznej: sklep@martamadeit.pl