INFORMACJE OGÓLNE
- SKLEP DZIAŁAJĄCY POD ADRESEM WWW.MARTAMADEIT.PL, ZWANY DALEJ SKLEPEM, PROWADZI SPRZEDAŻ TOWARÓW ZA POŚREDNICTWEM SIECI INTERNET. WARUNKIEM DOKONANIA ZAMÓWIENIA W SKLEPIE JEST WYPEŁNIENIE PRZEZ KLIENTA FORMULARZA ZAMÓWIENIA ORAZ AKCEPTACJA ZAWARTYCH W NINIEJSZYM REGULAMINIE ORAZ W ZAMÓWIENIU WARUNKÓW I KOSZTÓW DOSTAWY.
- STRONĄ DOKONUJĄCĄ ZAKUPÓW W SKLEPIE, ZWANĄ DALEJ KLIENTEM, MOŻE BYĆ WYŁĄCZNIE PEŁNOLETNIA OSOBA FIZYCZNA LUB FIRMA.
- WŁAŚCICIELEM SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.MARTAMADEIT.PL JEST FIRMA MADE IT Marta Kolasińska (DZIAŁALNOŚĆ ZAREJESTROWANA POD ADRESEM: 14-240 SUSZ, UL. WILLOWA 9, NIP 7441589126, REGON 281549120).
OFERTA
- CENY TOWARÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W OFERCIE SKLEPU SĄ PODANE W PLN.
- OFEROWANE TOWARY SĄ WYKONANE RĘCZNIE I SĄ NOWE. Zdjęcia przedstawiają rzeczyWiste oferowane produkty.
- ILOŚĆ I RODZAJ TOWARÓW OFEROWANYCH W SKLEPIE SĄ ZMIENNE I PODLEGAJĄ STAŁEJ AKTUALIZACJI. SKLEP ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY CEN TOWARÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W OFERCIE. CENĄ WIĄŻĄCĄ DLA KLIENTA JEST CENA PODANA PRZY TOWARZE W CHWILI SKŁADANIA ZAMÓWIENIA.
- ILOŚĆ TOWARÓW OBJĘTYCH EWENTUALNĄ PROMOCJĄ W SKLEPIE JEST OGRANICZONA. ICH SPRZEDAŻ REALIZOWANA JEST NA PODSTAWIE KOLEJNOŚCI ZAMÓWIEŃ POTWIERDZONYCH PRZEZ SKLEP, AŻ DO WYCZERPANIA ZAPASÓW.
- WŁAŚCICIEL SKLEPU MOŻE SPRZEDAĆ TOWAR W PROMOCYJNEJ CENIE, MOŻE RÓWNIEŻ W RAMACH PROMOCJI WYSŁAĆ PRODUKT BEZ PONOSZENIA PRZEZ KLIENTA KOSZTÓW DOSTAWY.
- SKLEP DOKŁADA WSZELKICH STARAŃ, ABY PREZENTOWANE W NIM ZDJĘCIA I OPISY TOWARÓW BYŁY ZGODNE Z ICH RZECZYWISTYMI CECHAMI.
- PREZENTOWANE NA STRONACH SKLEPU NAZWY PRODUCENTÓW I MARKI NALEŻĄ DO ICH WŁAŚCICIELI.
- WSZYSTKIE MATERIAŁY ZAMIESZCZONE NA STRONIE (ZDJĘCIA, TEKSTY, MATERIAŁY GRAFICZNE) STANOWIĄ WŁASNOŚĆ FIRMY MADE IT Marta Kolasińska LUB FIRM WSPÓŁPRACUJĄCYCH. WYKORZYSTANIE ICH BEZ ZGODY WŁAŚCICIELA STRONY JEST ZABRONIONE.
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- WARUNKIEM DOKONANIA ZAKUPÓW JEST PRAWIDŁOWE ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA. ZAMÓWIENIE JEST UZNAWANE ZA WAŻNE I WIĄŻĄCE, JEŻELI FORMULARZ ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONY PRZEZ KLIENTA I WYSŁANY DO SKLEPU PRZY WYKORZYSTANIU SYSTEMU REJESTRACJI I MECHANIZMÓW ZAWARTYCH NA STRONACH SKLEPU.
- ZAMÓWIENIA NA PRODUKTY BĘDĄ PRZYJMOWANE WEDŁUG KOLEJNOŚCI ZGŁOSZEŃ. W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH, W PRZYPADKU BRAKU DANEGO TOWARU, KLIENT ZOSTANIE O TYM NIEZWŁOCZNIE POINFORMOWANY I POPROSZONY O PODJĘCIE DECYZJI, CO DO DALSZEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA. KLIENT MOŻE ANULOWAĆ CAŁE ZAMÓWIENIE, WYRAZIĆ ZGODĘ NA CZĘŚCIOWĄ REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA LUB NA WYDŁUŻENIE CZASU REALIZACJI.
3. PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA KLIENT OTRZYMA E-MAIL Z POTWIERDZENIEM ZAMÓWIENIA. DODATKOWO PRACOWNIK SKLEPU MOŻE KONTAKTOWAĆ SIĘ Z KLIENTEM TELEFONICZNIE W CELU POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA.
- SKLEP ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO:
1. ODMOWY REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE ZAWIERAĆ BĘDZIE NIEKOMPLETNE DANE, W SZCZEGÓLNOŚCI TAKIE, KTÓRE SĄ NIEZBĘDNE DO POTWIERDZENIA I PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA,
2. ODMOWY REALIZACJI ZAMÓWIENIA WZBUDZAJĄCEGO WĄTPLIWOŚCI, NP.SZTUCZNE PRZETRZYMYWANIE TOWARU W KOSZYKU.
- ZMIANY W ZAMÓWIENIU KLIENT MOŻE WPROWADZIĆ WYŁĄCZNIE PRZED JEGO WYSŁANIEM.
PŁATNOŚCI, DOSTAWA
- KLIENT MOŻE WYBRAĆ JEDNĄ Z NASTĘPUJĄCYCH FORM PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIONE TOWARY:
1.1 PRZELEWEM NA RACHUNEK BANKOWY SKLEPU PODANY PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA ORAZ W E-MAILU POTWIERDZAJĄCYM ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA.
PRZELEWY PROSIMY KIEROWAĆ NA:
Santander Bank Polska S.A.
Marta Kolasińska, UL. Piastowska 14/4, 14-240 SUSZ
Nr konta: 63 1090 2590 0000 0001 2244 1478
Dla płatności zagranicznych:
IBAN: PL 63 1090 2590 0000 0001 2244 1478
SWIFT: WBKPPLPP
W TYTULE PRZELEWU PROSIMY PODAĆ NUMER ZAMÓWIENIA.
1.2 Przez SYSTEM PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH PAYPAL.
- REALIZACJA ZAMÓWIENIA ROZPOCZYNA SIĘ PO ZAKSIĘGOWANIU ŚRODKÓW NA RACHUNKU BANKOWYM SKLEPU.
- CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ TO OKOŁO 5 DNI ROBOCZYCH OD ZAKSIĘGOWANIA WPŁATY NA KONCIE SKLEPU.
- DOSTAWA TOWARU ODBYWA SIĘ ZA POŚREDNICTWEm poczty polskiej, pACZKOMATÓW INPOST LUB KURIERA.
- KOSZTY TRANSPORTU PONOSI KLIENT. STANDARDOWE KOSZTY PRZESYŁKI WYNOSZĄ:
13 ZŁ – POCZTOWA PACZKA+ (NA TERENIE POLSKI), 13 ZŁ PACZKOMATY inpost, 18 zŁ KURIER, 20 ZŁ POLECONY PRIORYTET (PRZESYŁKA ZAGRANICZNA)
SKLEP W RAMACH PROMOCJI, MOŻE WYSŁAĆ TOWAR NA WŁASNY KOSZT.
- DO KAŻDEGO ZAMÓWIENIA SKLEP WYSTAWIA POTWIERDZENIE ZAKUPU KTÓRE ZAŁĄCZONE JEST RÓWNIEŻ w mailu potwierdzającym zaakceptowanie płatności.
- ZAMÓWIENIA, KTÓRE NIE ZOSTANĄ OPŁACONE W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DNIA ICH ZŁOŻENIA BĘDĄ UZNAWANE ZA NIEAKTUALNE I NIE BĘDĄ REALIZOWANE, CHYBA ŻE W DRODZE INDYWIDUALNYCH USTALEŃ POMIĘDZY KLIENTEM A SKLEPEM STRONY POSTANOWIĄ INACZEJ.
WYMIANY, ZWROTY I REKLAMACJE
- KLIENT MA PRAWO anulować zamówienie (do 24h od potwierdzenia przez sklep zaakceptowania płatności) lub oDSTĄPIĆ OD UMOWY SPRZEDAŻY W TERMINIE 14 DNI BEZ PODANIA JAKIEJKOLWIEK PRZYCZYNY.
ABY SKORZYSTAĆ Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY, KLIENT MUSI POINFORMOWAĆ SKLEP O SWOJEJ DECYZJI W DRODZE JEDNOZNACZNEGO OŚWIADCZENIA ZA POMOCĄ POCZTY ELEKTRONICZNEJ NA ADRES: sklep@martamadeit.PL
SKLEP GWARANTUJE PRAWO ZWROTU ZAKUPIONEGO TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY W CIĄGU 14 DNI OD DATY ODEBRANIA PRZESYŁKI POD WARUNKIEM, ŻE TOWAR NIE BYŁ UŻYWANY, ANI NIE ZOSTAŁ ZNISZCZONY LUB USZKODZONY. WAŻNE: pudełka, wizytówki, metki itp. NIE MOGĄ BYĆ W ŻADEN SPOSÓB NARUSZONE.
ZGODNIE Z ART.38 USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE (W TYM RÓWNIEŻ ROZMIARY WIĘKSZE NIŻ 18 CM) NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM.
w przypadku Zamówień nieodebranych z paczkomatu lub z placówki pocztowej, sprzedający po otrzymaniu zwrotu zastrzega sobie prawo potrącenia kosztów wysyłki oraz kosztów magazynowania produktów do momentu ich ponownego sprzedania.