INFORMACJE OGÓLNE

  1. SKLEP DZIAŁAJĄCY POD ADRESEM WWW.MARTAMADEIT.PL, ZWANY DALEJ SKLEPEM, PROWADZI SPRZEDAŻ TOWARÓW ZA POŚREDNICTWEM SIECI INTERNET. WARUNKIEM DOKONANIA ZAMÓWIENIA W SKLEPIE JEST WYPEŁNIENIE PRZEZ KLIENTA FORMULARZA ZAMÓWIENIA ORAZ AKCEPTACJA ZAWARTYCH W NINIEJSZYM REGULAMINIE ORAZ W ZAMÓWIENIU WARUNKÓW I KOSZTÓW DOSTAWY.

  1. STRONĄ DOKONUJĄCĄ ZAKUPÓW W SKLEPIE, ZWANĄ DALEJ KLIENTEM, MOŻE BYĆ WYŁĄCZNIE PEŁNOLETNIA OSOBA FIZYCZNA LUB FIRMA.

  1. WŁAŚCICIELEM SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.MARTAMADEIT.PL JEST FIRMA MADE IT Marta Kolasińska (DZIAŁALNOŚĆ ZAREJESTROWANA POD ADRESEM: 14-240 SUSZ, UL. WILLOWA 9, NIP 7441589126, REGON 281549120).

OFERTA

  1. CENY TOWARÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W OFERCIE SKLEPU SĄ PODANE W PLN.

  1. OFEROWANE TOWARY SĄ WYKONANE RĘCZNIE I SĄ NOWE. Zdjęcia przedstawiają rzeczyWiste oferowane produkty. 

  1. ILOŚĆ I RODZAJ TOWARÓW OFEROWANYCH W SKLEPIE SĄ ZMIENNE I PODLEGAJĄ STAŁEJ AKTUALIZACJI. SKLEP ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY CEN TOWARÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W OFERCIE. CENĄ WIĄŻĄCĄ DLA KLIENTA JEST CENA PODANA PRZY TOWARZE W CHWILI SKŁADANIA ZAMÓWIENIA.

  1. ILOŚĆ TOWARÓW OBJĘTYCH EWENTUALNĄ PROMOCJĄ W SKLEPIE JEST OGRANICZONA. ICH SPRZEDAŻ REALIZOWANA JEST NA PODSTAWIE KOLEJNOŚCI ZAMÓWIEŃ POTWIERDZONYCH PRZEZ SKLEP, AŻ DO WYCZERPANIA ZAPASÓW.

  2. WŁAŚCICIEL SKLEPU MOŻE SPRZEDAĆ TOWAR W PROMOCYJNEJ CENIE, MOŻE RÓWNIEŻ W RAMACH PROMOCJI WYSŁAĆ PRODUKT BEZ PONOSZENIA PRZEZ KLIENTA KOSZTÓW DOSTAWY.

  1. SKLEP DOKŁADA WSZELKICH STARAŃ, ABY PREZENTOWANE W NIM ZDJĘCIA I OPISY TOWARÓW BYŁY ZGODNE Z ICH RZECZYWISTYMI CECHAMI.

  1. PREZENTOWANE NA STRONACH SKLEPU NAZWY PRODUCENTÓW I MARKI NALEŻĄ DO ICH WŁAŚCICIELI.

  1. WSZYSTKIE MATERIAŁY ZAMIESZCZONE NA STRONIE (ZDJĘCIA, TEKSTY, MATERIAŁY GRAFICZNE) STANOWIĄ WŁASNOŚĆ FIRMY MADE IT Marta Kolasińska LUB FIRM WSPÓŁPRACUJĄCYCH. WYKORZYSTANIE ICH BEZ ZGODY WŁAŚCICIELA STRONY JEST ZABRONIONE.

 

 

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. WARUNKIEM DOKONANIA ZAKUPÓW JEST PRAWIDŁOWE ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA. ZAMÓWIENIE JEST UZNAWANE ZA WAŻNE I WIĄŻĄCE, JEŻELI FORMULARZ ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONY PRZEZ KLIENTA I WYSŁANY DO SKLEPU PRZY WYKORZYSTANIU SYSTEMU REJESTRACJI I MECHANIZMÓW ZAWARTYCH NA STRONACH SKLEPU.

  1. ZAMÓWIENIA NA PRODUKTY BĘDĄ PRZYJMOWANE WEDŁUG KOLEJNOŚCI ZGŁOSZEŃ. W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH, W PRZYPADKU BRAKU DANEGO TOWARU, KLIENT ZOSTANIE O TYM NIEZWŁOCZNIE POINFORMOWANY I POPROSZONY O PODJĘCIE DECYZJI, CO DO DALSZEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA. KLIENT MOŻE ANULOWAĆ CAŁE ZAMÓWIENIE, WYRAZIĆ ZGODĘ NA CZĘŚCIOWĄ REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA LUB NA WYDŁUŻENIE CZASU REALIZACJI.

3.       PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA KLIENT OTRZYMA E-MAIL Z POTWIERDZENIEM ZAMÓWIENIA. DODATKOWO PRACOWNIK SKLEPU MOŻE KONTAKTOWAĆ SIĘ Z KLIENTEM TELEFONICZNIE W CELU POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA.

  1. SKLEP ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO:
    1. ODMOWY REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE ZAWIERAĆ BĘDZIE NIEKOMPLETNE DANE, W SZCZEGÓLNOŚCI TAKIE, KTÓRE SĄ NIEZBĘDNE DO POTWIERDZENIA I PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA,
    2. ODMOWY REALIZACJI ZAMÓWIENIA WZBUDZAJĄCEGO WĄTPLIWOŚCI, NP.SZTUCZNE PRZETRZYMYWANIE TOWARU W KOSZYKU.

  1. ZMIANY W ZAMÓWIENIU KLIENT MOŻE WPROWADZIĆ WYŁĄCZNIE PRZED JEGO WYSŁANIEM.

PŁATNOŚCI, DOSTAWA

  1. KLIENT MOŻE WYBRAĆ JEDNĄ Z NASTĘPUJĄCYCH FORM PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIONE TOWARY:

1.1 PRZELEWEM NA RACHUNEK BANKOWY SKLEPU PODANY PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA ORAZ W E-MAILU POTWIERDZAJĄCYM ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA.

PRZELEWY PROSIMY KIEROWAĆ NA:

Santander Bank Polska S.A.
Marta Kolasińska,
UL. Piastowska 14/4, 14-240 SUSZ

Nr konta: 63 1090 2590 0000 0001 2244 1478

Dla płatności zagranicznych:
IBAN: PL 63 1090 2590 0000 0001 2244 1478
SWIFT: WBKPPLPP

W TYTULE PRZELEWU PROSIMY PODAĆ NUMER ZAMÓWIENIA.

1.2 Przez SYSTEM PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH PAYPAL.

  1. REALIZACJA ZAMÓWIENIA ROZPOCZYNA SIĘ PO ZAKSIĘGOWANIU ŚRODKÓW NA RACHUNKU BANKOWYM SKLEPU.

  1. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ TO OKOŁO 5 DNI ROBOCZYCH OD ZAKSIĘGOWANIA WPŁATY NA KONCIE SKLEPU.

  1. DOSTAWA TOWARU ODBYWA SIĘ ZA POŚREDNICTWEm poczty polskiej, pACZKOMATÓW INPOST LUB KURIERA. 

  1. KOSZTY TRANSPORTU PONOSI KLIENT. STANDARDOWE KOSZTY PRZESYŁKI WYNOSZĄ:

     13 ZŁ – POCZTOWA PACZKA+ (NA TERENIE POLSKI), 13 ZŁ PACZKOMATY inpost, 18 zŁ KURIER, 20 ZŁ POLECONY PRIORYTET (PRZESYŁKA ZAGRANICZNA)                                                                                                   

 

SKLEP W RAMACH PROMOCJI, MOŻE WYSŁAĆ TOWAR NA WŁASNY KOSZT.

 

  1. DO KAŻDEGO ZAMÓWIENIA SKLEP WYSTAWIA POTWIERDZENIE ZAKUPU KTÓRE ZAŁĄCZONE JEST RÓWNIEŻ w mailu potwierdzającym zaakceptowanie płatności.

 

  1. ZAMÓWIENIA, KTÓRE NIE ZOSTANĄ OPŁACONE W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DNIA ICH ZŁOŻENIA BĘDĄ UZNAWANE ZA NIEAKTUALNE I NIE BĘDĄ REALIZOWANE, CHYBA ŻE W DRODZE INDYWIDUALNYCH USTALEŃ POMIĘDZY KLIENTEM A SKLEPEM STRONY POSTANOWIĄ INACZEJ.

 

WYMIANY, ZWROTY I REKLAMACJE

 

  1. KLIENT MA PRAWO anulować zamówienie (do 24h od potwierdzenia przez sklep zaakceptowania płatności) lub  oDSTĄPIĆ OD UMOWY SPRZEDAŻY W TERMINIE 14 DNI BEZ PODANIA JAKIEJKOLWIEK PRZYCZYNY.

ABY SKORZYSTAĆ Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY, KLIENT MUSI POINFORMOWAĆ SKLEP O SWOJEJ DECYZJI W DRODZE JEDNOZNACZNEGO OŚWIADCZENIA ZA POMOCĄ POCZTY ELEKTRONICZNEJ NA ADRES: sklep@martamadeit.PL

SKLEP GWARANTUJE PRAWO ZWROTU ZAKUPIONEGO TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY W CIĄGU 14 DNI OD DATY ODEBRANIA PRZESYŁKI POD WARUNKIEM, ŻE TOWAR NIE BYŁ UŻYWANY, ANI NIE ZOSTAŁ ZNISZCZONY LUB USZKODZONY. WAŻNE: pudełka, wizytówki, metki itp. NIE MOGĄ BYĆ W ŻADEN SPOSÓB NARUSZONE.

ZGODNIE Z ART.38 USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE (W TYM RÓWNIEŻ ROZMIARY WIĘKSZE NIŻ 18 CM) NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM.  

w przypadku Zamówień nieodebranych z paczkomatu lub z  placówki pocztowej, sprzedający po otrzymaniu zwrotu zastrzega sobie prawo potrącenia kosztów wysyłki oraz kosztów magazynowania  produktów do momentu ich ponownego sprzedania.